Kalba / Język

CookiesAccept

Šiame puslapyje naudojami slapukai (cookies) svetainės lankomumui stebėti

Sužinoti daugiau

1253548

Your IP: 100.26.176.182
nuo 2014 m. kovo 20d.

Iškeliavome į Italiją !!!

Viskas prasidėjo nuo to, kai mūsų licėjaus draugai pasiūlė vykti drauge su jais į tolimą kelionę. Į Italiją išvažiavome anksti ryte, gruodžio 11 dieną. Buvo tikrai verta. Su mumis vyko mokinių savivaldos globėja mokyt. Jūratė Pykienė.

Pirmą dieną lankėme Florenciją. Tądien lijo, bet Italijos miestas vis tiek buvo nuostabus. Žavėjomes įžymiu Vecchio tiltu. Vėliau nukeliavome prie Santa Maria del Fiore katedros. Aplankę jos vidų, užėjome į Uffizi galeriją. Čia akį patraukė žymių tapytojų ir dailininkų darbai. Galerijoje praleidome daugiau dvi valandas.

Kitą dieną lankėme Romą. Italijos sostinėje pamatėme daug įvairių skulptūrų, laiptų, žavėjomes Koliziejumi, Panteonu, Forumu bei fontanais. Turbūt labiausiai visiems patiko senoviški statiniai ir Trevi fontanas, į kurį galėjome įmesti pinigėlį.

Trečią dieną aplankėme Vatikaną. Turėjome progos pamatyti Šventojo Petro baziliką, kuri paliko mums neužmirštamų įspūdžių. Aplankėme Vatikano muziejų bei Siksto koplyčią. Buvome ir prie labai gražios Vatikano eglutės. Dienos pabaigoje nuėjome prie Ispanijos laiptų Romoje, kur taip pat akį patraukė nuostabi eglė.

Į meilės miestą – Veneciją nuplaukėme laivu, paskutinę kelionės dieną. Ten mes vaikštinėjom po garsią San Marko aikštę bei daug ką sužinojome apie San Marco baziliką. Venecijoje patys galėjome pasivaikščioti po miestą.

Kelionė į Italiją truko beveik savaitę. Grįžome gruodžio 16 dieną. Buvo labai įdomu. Visi džiaugiamės nuostabia galimybe pažinti Pietų Europos valstybę.